Fredag kväll

Har precis kommit hem, blev skräpmat med Calle idag och älsk så klart. Har dåligt samvete för de =/

Väntar på att Angelica ska höra av sig. Ska ev till henne ikväll, annars blir de väl bara att sitta hemma. Andreas är ju hos Calle så är själv =/ inte så kul eftersom ja inte träffade honom igår men får väl låta honom roa sig. Ska jobba extra imorgon med så de får inte bli så sent ikväll =P. Tjänar ju en hel del imorgon eftersom de är stor helg men ändå lite segt att jobba den helg ja är ledig men de gäller ju bara en dag. Så de kan jag väl stå ut med. =) Hoppas dagen går bra iaf eftersom ja är själv på morgonen fram till kl 12.00 .

Undra om de är någe bra på tv?!?!?!? =P
Får väl kika efter annars så får jag väl softa runt på internet tills Angelica hör av sig. Hoppas på snart =) Så tråkigt att vara själv. Känns typ som att ja alltid är de nu för tiden. =/ Vill ju ha en mys kväll med min sötsak men men.. får väl låta honom roas. Får ju iaf sova med honom inatt =) Mys är de iaf. =) =P.

Ne nu ska jag kika runt lite

Ha de så bra..

// H.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade gärna sets, men ska lägga mig tidigt och jobba imorgon bitti :/

2009-05-29 @ 20:08:35
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0