19 maj 2009

Igår var det min och älsk dag <3 den 18:e 3 år och 3 månader <3 JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS <3

Idag? Tråkväder :( Ska jobba kväll =/ har varit själv hela morgonen =(  får äta lunch själv =(

Ne men ska som sagt jobba ikväll, börjar halv två. Har inte så mycket att säga om min dag. Har bara tagit de lungt nu på morgonen innan passen börjar. Lagar lite mat just nu, de blir potatis och fiskbullar  =) mums. Någon mer som tycker om de? Hoppas potatisen är klar snart för jag är jättesugen på de:P har inte ätit de på hur länge som helst :P Sen tycker inte Andreas om de heller så man får passa på att äta de dessa dagar då jag jobbar kväll eftersom jag äter lunch själv då.

ne nu ska jag kolla hur de går för potatisen =)

Ses

// Helen


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-19 @ 12:35:21
Postat av: sandra

jag älskar det=)

2009-05-19 @ 12:35:39
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag älskar de...och när jag bodde hemma fick jag de aldrig...så är underbart att bo själv för nu kan jag äta de när jag vill :) men har bara ätit de 2 gånger sen januari..haha...puss på dig gumman...

2009-05-19 @ 18:25:31
URL: http://www.metrobloggen.se/angelica89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0