15 Maj 2009

Hej =)

Nu har jag varit igång sen typ kl 11. Började med att gå upp på vinden för att hämta en matberendare, jag letade igenom hela vinden men hitta den inte. Ne så då tänkte ja då knådar jag degen för hand, eftersom jag skulle baka bullar. så gick till lägenheten igen och kollade i garderoben ifall den kunde vara där. Och gissa vad, jo såklart så står den där på fyllan. Suck. Började iaf med degen sen skulle den ju jäsa en halv timme. Så under den tiden åt jag lite lunch. när en halv timme hade gått började jag med degen men tyckte inte att den hade jäst så mycket. Gjorde iordning bullarna i formar och så sen in i ugnen. När jag skulle sätta in andra plåten kom jag på vad jag hade missat. BAKPULLVER. De var ju däför de inte hade jäst något. Så typiskt mig.
haha men de blev goda iaf och tror inte att A märker något,

 Nästa gång ska jag inte glömma Bakpullvret =P

Nu ska jag läsa Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0