utvärdering..

Av fiskbullar i hummersås. Jag kan bara säga att de inte alls är lika gott som i dillsås. Men nu har jag iaf provat.
Så Linda, jag håller inte med om att de är godare än i dillsås. =)

Håller fortfarande på att tvättar, men är snart klar. Ska gå ner snart och ta upp de sen ska jag göra mig iorgding för att uträtta lite ärenden =P

De var någon som plingade på dörren, men jag väntar ju intenågot beösk idag. så jag gick och tittade, men då såg jag bara ryggtavlan av en kille som var på väg ner för trappen. Så jag öppnade inte.. vet ju inte vem de där va.. Otäkt när de plingar på och sen går på en gång. Kommer ihåg en gång när jag var nere i tvättstugan och skulle gå upp till lägenheten igen då var de några ungar som plingade på mötte ju de i trappan för jag var nästan öppe. Men Andreas öppnade inte då. även fast att han var hemma, men han trodde de var jag som plingade på.. Men varför skulle jag göra de när jag bor här?

Ne nog om de..

Nu måste jag gå ner till tvättstugan..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0