Utkast: Den där ...

Den där väskan som jag ville ha på gina tricot fanns ju så klart inte i den färgen jag ville ha.. Men den finns på internet fast inte heller där i svart som jag vill ha.. Men hittade en annan på internet men då tillkommer ju frakt och grejer så ska kolla omde finns på tuna park eller på stan.. för de är samma väska bara i en annan färg. Köpte iaf en ny överdel till bikinin de blev en brun sådan som jag ville ha, den kostade bara 98 kr på h&m. Sen köpte jag ett nagelack med.. =) Efter en sväng på tuna park åkte jag och tankade bilen..

Vad ska man göra för mat idag då? Har ingen fantasi alls på mat längre..
får se om jag hittar på något för älsk är här om typ 30 min..

Ne nu ska jag kika i kokböckerna :P

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0