Sol

Hoppas hoppas hoppas att huvudvärken håller på att ge sig nu.. Idag kanjag iaf göra saker, har tillochmed varit i solen typ 40 min, mer än de vågar jag inte sitta för kände att de började dunka i huvudet igen, så jag tog och åt lite lunch.. Men när jag skulle sola, innan så tänkte ja att jag tar min gulblommiga bikini som jag avgudar.. älskar verkligen den..Men när jag tog den på mig så var den aningen förliten.. Men kan ju ha den hemma såhär när jag solar, men kan inte bada iden för de är den verkligen förliten för, (jag pratar om överdelen) Så jag tänkte ju ändå att jag skulle åka till tuna park för att kolla på den där väskan som jag vill ha.. så då kan jag ju lika gärna titta efter en överdel, för jag behöver ju bara en överdel och de kostar ju typ 79 kr eller vad de nu brukar vara de kostar, inte dyrt iaf :p

Och idag har man ju fått lön oxå :D Fick så mycket så att jag kunde sätta undan 6000=O de va länge sen jag kunde spara så mycket på en månad.

Eftersom jag ska till tuna park så tänkte jag att jag lika gärna kan tanka upp hondan för jag tror att mamma och pappa kommer hem denna helg.. då blir jag av med bilen =( men tur att Andreas har en firmabil nu så då är de bara att jag tar hans.

Men jag är verkligen ledsen över att min älsklingsbikini är förliten =(
Men de kan jag väl inte göra något åt =(
Får helt enkelt titta efter en ny =P

Ne nu ska jag kika runt lite sen bär de av till tuna park :D

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0