nu..

har jag varit ner och hämtat upp tvätten. Såg då att de stod en miljöbil utanför så de kanske var de som var okch plingade på...? Men de borde ju stanna kvar så att man hinner fram till dörren. För de hann ju inte jag och jag gick upp på en gång när de ringde på..

Ska man kanske ta och fixa de där sakerna som man skulle göra idag.. Får  inte glömma att köpa öronproppar till Älsk :P Eftersom han lägger sig så tidigt på kvällarna och jag är inte trött då så då vill ju jag titta lite på tv.. så får köpa de åt honom. han sa igår att hankunde ta med sig sina örkåpor, heter de så? hem från jobbet så han kunde ha de, men hur skönt är de och sova med? Då skulle jag hellre ta öronproppar..  Aja nog om de..

Nu ska jag göra mig iordnig sen åka iväg =)

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0