Mätt

Nu har vi ätit, gjorde lite midsommar mat, och mätt blev man iaf.. Nu har Andreas gått på de där mötet, Hoppas han inte är borta så länge så att man hinner mysa lite med honom ikväll =) fast han lär ju somna tidigt ikväll eftersom han gick upp vid 5 i morse..

Ikväll är de sista avsnittet av "hjälp, jag är med i en japansk tvshow." Jag bara älskar de programet =)
Såg att de går repric nu från de tidigare pogramen så ska se de sen ta mig ett skönt bad =)

Men nu blev de reklam så kan skriva lite mer tills de börjar igen..

Jag är så stolt =) jag har fått andreas att äta potatisgratäng =)
Han är ju lite kinkig (stavning?) med mat..

Ne nu ska jag ta och kila..

Ha de så bra =)

// Helen

Kommentarer
Postat av: sandra

Okej, jo :) Jag läser din blogg med :D

2009-06-18 @ 22:47:23
URL: http://sandranosko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0