hmm..

När jag skulle åka okch handla knackade en gammal gubbe på bagarsluckan, han sa att dörren på opeln inte var stängd ordentlig. Jag tackade honom för att han var uppmärksam och åkte för att handla. opservera att jag hade hondan då när jag åkte för att handla inte opeln, den hade vi senast i går eftermiddag, dörren hade varit öppen hela natten. men jag tror inte att man kunde öppna den utan att man var tvungen att ta ned handtaget, och om någon skulle ha fått upp dörren hade larmet gått på en gång.. och de hade vi hört. Men kollade iaf om de fattades något i bilen men de gjorde de inte så allt var som de skulle. Om vi hade bott i torshälla och detta hade hänt hade bilen inte varit som den var efter de.

Idag blir de choritso (stavning?!?!?!?) korv och makaroner =P de kommer säkert att bli uppskattat. han borde vara här nu.. ne just de han måste ju åka till hällby och släppa av sin kollega.. undra om de är han som vi pratade om igår, får fråga honom när han kommer hem om de var han:P haha
Man har ju gjort en del dumma saker i sin ungdom heller hur kotten:P =) Du vet hällbykillarna.. Tror att Andreas är kollega med en av dem =S =P

Jag kan bara säga att jag har varit ung och dum i mina daaar..

Ne nu ska jag börja laga mat..
Snart kommer min gosegubbe hem =)

Puss och Kram vi syns på stan =)

// Helen

Kommentarer
Postat av: sandra

haha =) jassåå, vem då?

2009-06-22 @ 16:39:34
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0