Hemma

Nu är jag hemma igen.. hittade de mesta som jag skulle ha men min hudcream fanns inte =( så får väl åka och se om de får in den en annan dag..
De gick jättebra att frakta hem blomlådan så nu står den på min ballkong. Men den var tung.. eller så var de för att de var tre våningar jag fick bära upp den.. eftersom vi bor högst upp..
Jag var ju och pantade, ja trodde typ att jag skulle få över hundra kronor, men fick bara 74 kr. Inte illa de heller men trodde de var mer eftersom jag hade en hel soppsäck, såndär stor svart ni vet, en sån full med burkar och flaskor, sen hade jag en "vanlig" bärkasse full med pant i.. men men man ska väl inte klaga.

Vad ska man göra nu då? Har lite ont i huvudet så känner inte för att sitta och steka i solen även fast att jag vill få lite färg på mig. Men får väl hoppas att de är sol imorgon med för ni vill inte jag ha mer regn.. vill ni? Sen så håller solen på att försvinna från ballkongen nu oxå och vill inte direkt gå ut och sätta mig på gräsmattan helt själv. Pinsamt =P

Nej nu ska jag försöka bli av med min huvudvärk...

Hörs senare..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0