Godmorgon

Nu är jag vaken, men börjar sakna allt mer och mer att inte andreas ligger bredvid mig när jag vaknar.. Så längtar verkligen till helgen då får jag en underbar morgon med min sötnos =)

Undra vad som kommer hända denna dag.. Har inget planerat så får se var dagen tar mig. Hoppas den går fort så att Andreas kommer hem fort. Saknar honom, även fast jag bor med honom men när jag jobbar kväll och han börjar tidigt på morgonen och då kanske ja ibland inte träffar honom förens på kvällen och sen ska han iväg på morgonen och då ses vi ju inte förens runt 5 tiden på kvällen/eftermiddagen så då blir de lite tomt faktiskt.

Lite kronligt kanske men hoppas de går att läsa.

Jag som hade hoppats på att de skulle bli fint väder idag eftersom de sprack upp igår kväll. Men nej de är fortf mulet, så kanske ska ta och sola lite iaf=P men får se hur jag gör.

Någon som vill hitta på något idag? =)

Är rätt så uttråkad =/

Älskling jag saknar dig <3

JAG VILL TA STUDENTEN IGEN!!!!!
Går de?

Ha de så bra =)

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0