...

Nu är jag hemma efter en sväng till tuna park, de blev en väska, par leggings och två st linnen. Väskan gick jag och funderade på en bra stund innan vi gick tillbaka och köpte den.. för den kostade juu bara 99 kr och var i rätt storlek och så.. =) De hela kalaset gick på typ 300 kr.. de är inte så farligt.. :p Bra gjort för att vara mig tycker jag. Sen tog vi oss en glass i solen och man kände verkligen vad solen brände den lilla stunden som vi satt där.. Blev helt varm på benen.. riktig hetta =D Sen körde jag hem Emelie. Åkte efter de hem och åt tacos med Älsk. Kom på att jag måste ge mig ut igen för jag måste ha mina tabletter för min mage från apoteket. Sen kanske något gott tills ikväll..?

Ska ta mig ett bad efter att jag har varit på apoteket och sen smörja in min kropp, känner att de behövs..

Ne man kanske ska ta och palla sig iväg så att man kan mysa med älsk sen.. =) <3

Vi ses och hörs..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en trelvig dag <3

2009-06-26 @ 18:32:52
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0