=)

YEEEES Jag har hittat mina väskor som jag har letat så himla länge efter :D Äntligen. Hitta min mini väska som jag kan ha idag när jag ska till tuna park med emelie så slipper jag släpa på den stora eller på plånboken som inte är så liten :D

Fan nu är jag GLAAAD =)

Pratade med mamma förut med, och de kommer hem nästa vecka, inte denna helg som jag trodde, så då kan jag ha hondan en hel vecka till =) gooood

De går verkligen mycket lättare att sola till radion. Rix fm =)

Och ränderna som jag fick från den förra överdelen är nästan borta nu, och har bara setat ute i typ 50 min. Men nu ska jag ut och sola mer innan jag måste göra mig iordning för tuna park =P

Ha de bra, för de ska jag..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0