....

Nu har vi kommit  hem, vi har ätit och varit och handlat, gick typ på 500 kr men nu har vi så de räcker ett tag iaf.. Känns lite bättre nu efter att Andreas kom hem och jag fick prata ut med honom och fick kramar och så =) Tack för att du finns älskling =) i kväll ska vi nog bara ta de lungt och mysa. Känns som om jag behöver det. Kanske inte så konstigt. Tänkte ta mig ett bad med och måla naglarna =) De kan man ju göra nu när man inte jobbar, får ju inte ha nagelack när vi jobbar iaf inte med färg, "för smuts kan göma sig under naglarna" och de får ju inte vara för långa heller. som om inte de skulle försvinna så som en annan spritar händerna var och varannan minut ju.. inte undra på att man blir torr även fast den är återfettande. Vi borde få gratis handcream så mycket som vi använder handsprit.

Till något helt annat : Andreas har somnat =P Han somna typ vid 20.00 igår när de va fotboll!! Fattar ni han sov när de vad en fotbollsmatch. För en gångs skull så tyckte ja de var kul att se.. vi vann ju överlägset =)

Ne nu ska jag titta på sjukhuset..

Kanske kommer senare får se, annars så skriver ja imorgon..
Isåfall får ni sova så gott..
Godnatt på er alla =)

// H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0