=(

Jävla piss dag, min dag är förstörd på grund av dig, det är ju inte direkt mitt fel att han mår som han mår, de är ju snarare DITT JÄVLA FEL, och så vill du att vi ska ställa upp för honom, klart vi ställer upp för honom jag har säkert försökt mist 10000 gånger men han säger ju inget och DU påstår att vi inte ställer upp! FAN TA DIG ! Fan jag är så jävla arg på dig fattar du de? Hur Fan kan du skylla ifrån dig när de är ditt FEL?
Jag har aldrig gillat dig och när jag väl börjar acceptera dig så skyller du på mig/oss? Tror du att saken blir bättre för de eller? Och du, jag är bara glad över att du och A är osams för så som du betede dig mot honom gör man fan inte, hur hade du kännt om jag hade Kramat och hållt på med C? Du hade nog iaf inte varit glad på mig. Du tror att allt är bra men de är de fan inte. Gör något själv åt saken istället för att belasta mig. Jag mår redan dåligt och detta gjorde ju VERKLIGEN inte saken bättre..

Jag mår dåligt just nu och de är ju SÅ HIMLA FEL att A tar hand om mig och tröstar mig när jag är ledsen för han ska ju så klart ta hand om C istället för om mig, för vi bor ju ihop och jag går ju inte under om A åker iväg när jag ligger å golvet och gråter, nej de är ju bara att gå mig kan han ju ta hand om sen. Eller hur visst är de så, för jag klara ju mig alltid.
Skulle du själv ha gått till en kompis om den du älskar mest av att lägger och gråter på golvet och vägrar göra något ? de tror ja kanppast att du hade. Du hade tröstat den du älskar inte FAN hade du gått till en vän som behövde dig just då.

DU KAN DRA, FAN FÖR DIG!

--------------------------------------------------------------------------------------


Uch är så jälva ledsen och arg just nu, vill bara att Andreas ska komma hem så jag får gråta i hans armar..

Jag orkar inte mer =(
Nu rinner de en tår ner för min kind, får torka bort den själv, vill inget annat än att Andreas ska komma hem nu..
JAG BEHÖVER DIG <3

Ursäkta mitt utbrott men behövde få ur mig detta på något sätt och detta var de bästa sättet.

// en ledsen helen =(


Kommentarer
Postat av: Linda

vem menar du?

2009-06-11 @ 16:59:48
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter inte alls bra, förstår vem du menar. Vill inte att du ska må såhär. <3 hoppas de löser sig!

2009-06-11 @ 17:13:36
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0