En dag på stan med Linda =)

Ja var ju på stan med Linda, har inte träffat henne sen vi tog studenten så de var verkligen på tiden. Fick mata och hålla lilla sötisen med. Gud vilken underbar dotter hon har. JAG ÄLSKAR BEBISAR =)
Andreas ge mig en =) Så vi åt lite lunch satt och prata sen blev lillan hungrig så matade henne, sen gick vi runt lite på stan och kolla på lite kläder och så..
Jag skulle verkligen göra vad som helst för att få vara med bebisar.. Jag kanske har valt fel yrke? Eftersom jag blir så otroligt glad när jag ser dessa små krabater. Men jag har ju alltid avgudat dom så.. Enda sen jag var liten. Men jag får väl vänta några år innan jag kan skaffa en egen liten sötsak =)

Men Linda, vi måste verkligen ses snart igen, inte bara för Lillan utan att jag har saknat dig så sjukt mycket. =/ Men de var verkligen sjukt kul att träffa dig/er idag. =) Gärna snart igen =)

Ikväll är de forboll, ja vad ska man säga, (suck) hoppas iaf att de blir en bra match. Annars blir de tråkigt. Men får väl hålla ut eftersom Andreas så gärna vill se de. Fast förra matchen var ju helt okej bara de att vi förlora men iaf. 

Jaha nehe ska man kanske mysa lite med Andreas innan matchen börjar=)

Ska kila nu, ni får ha de så bra..


Andreas, Jag älskar dig så otroligt mycket <3



Kommentarer
Postat av: beccau

sv:Ja men absolut, jag heter beccau där :)

2009-06-10 @ 20:16:55
URL: http://fashionways.devote.se
Postat av: Linda

ja det var jätte kul måste ses igen<3

2009-06-10 @ 20:37:03
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: beccau

sv:aha den är bara till för mina vänner, så ja har gjort så att ingen annan kan skirva nått elr så om mina bilder, men jag kan ta bort den blockeringen ifall du skulle vilja skriva :) ?

2009-06-10 @ 21:37:53
URL: http://fashionways.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0