090630

Igår jobbade jag =) de var väldigt skönt att få börja jobba nu, men dessvärre så ser de ut som om jag kommer få hålla koll på allt eftersom de bara är jag och en till som inte gör sina uppgifter riktigt som denne ska, så de lär bli några tuffa veckor framöver men de ska nog gå.. hoppas jag iaf.. Igår började jag kl 6.45 - 15.45 så jag var något trött när jag kom hem, gjorde mat sen gick jag och la mig i sängen en stund och ja jag lyckades somna, Andreas väckte mig efter ett tag och frågade om vi skulle handla eller inte.. och de skulle vi ju, så de var bara att gå upp och sen åka iväg.. Sen tog vi de bara lung på kvällen, somnade typ vid tio tiden, var så otroligt trött. så då vakna jag vid halv nio idag istället, men skönt de föör då hinner man slappna av lite innan man ska jobba, börjar 13.15 - 20.30 idag. Och innan jag ska cykla till jobbet så ska jag sola lite hade jag tänkt =) Har solat hela helgen =) Man måste ju passa på nu eftersom jag jobbar 100% så då är de inte så lätt att hinna med att sola, för när jag jobbar dag så slutar jag oftast vid 15.00 , 16.00 tiden och då är man ju lite trött så då vill man ju bara hem och äta och sen ta de lungt.. Men de är ju typ när jag jobbar kvällar som idag som jag kan sola innan..

Ne nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar sen gå ut och sola =)

// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0