090626

Fredag idag? Nej har de redan gått en vecka, varför har den gått så fort, jag har ju inte direkt gjort något.. Börjar jobba på måndag.. Har lite ångest inför de. Känns som om de är en helt ny arbetsplats jag ska till där jag itne känner någon.. Vet ju inte ens vem jag jobbar med.. =/ Men de blir nog bra =)

Idag..... SOLA =D Ska bara vänta på att solen kommer till ballkongen.. Sen typ vid 14-15.00 tiden bär de av till tuna park för att gå en runda med söta Emelie =) Ska bli kul men ska försöka att inte shoppa så mycket eftersom vi ska till Tingsryd nästa månad.. Så måste spara lite pengar tills dess.. =)

Första dagen på denna vecka som jag inte vaknar med huvudvärk så de är skönt..

Igår kväll ville Andreas sova vid 22.00 tiden, och jag var hur pigg som helst.. Kunde verkligen inte somna, så satte mig i soffan och kollade runt lite på internet. Men de är inte så konstigt att han är trött och han måste lägga sig tidigt eftersom han går upp kl 5.00 på morgonen.. Men tror oxå att jag håller på att komma in i den där perioden när jag har svårt att somna på kvällarna.. Kan ligga vaken flera timmar utan att somna, Men då hinner man ju ioförsig tänka på mycket..

Nu ska jag kika runt lite på internet..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0