090622

Hej!
Idag har jag en tvätt dag. Var nyss nere och slängde in den sista maskinen. Jag tycker de är lagom att tvätta en gång i veckan, för de blir lagom mycket och de är bättre att tvätta lite än att behöva tvätta typ fyra maskiner.. på en vecka blir de ungefär två maskiner och de tycker jag är lagom.

Idag til lunch blir de fiskbullar i hummersås. De var linda som sa att jag skulle testa de så tänkte att jag kan göra de idag. Ni får så klart veta om de var gott eller inte sen när jag har ätit de. :P Idag har jag lite ärenden som jag ska uträtta. Ska bla till ö&b för att se om min hudcream finns nu. Eftersom den inte fanns inne sist jag var där, så idag gör jag ett nytt försök:P Men innan de ska jag bli klar med tvätten och hitta äta lunch..

Ne nu ska jag kika runt på lite andra bloggar..
Återkommer sen med resultatet av fiskbullarna:P haha

// helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0