090620

Ett år sen farmor somnade in :( Gud vad jag saknar dig, du lämnade mig alldeles förtidigt. Men jag vet ju innerstinne att du har de bäst nu, då du slipper lida. Slipper ha ont och få en massa för att lindra smärtan. Du har de bra nu men du ska veta att jag saknar dig. Tänker på dig ofta. De blev så tomt på något sätt när du lämnade oss..
JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG FARMOR!

Gårdagen var trevlig=) Blev kanske lite för mycket att dricka för en del?!?!?! =P Eller hur emelie ? =P Men alla kom hem hela iaf =) skönt de.

Har inte så mycket att säga idag, har inte någon direkt blogglust idag känner jag..
Ska iaf snart ut till graven med Älsk.
Sen blir de en mysig kväll med honom, hoppas de är bra filmer på tv. Någon som vet?

Nej nu ska jag göra mig iordning lite sen åka ut till graven.

Ha de så bra=)

Andreas, du är söt. Tack för att du finns i mitt liv. Du gör mig stark. du får mig att orka igenom jobbiga situationer. TACK!
JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA! ALLTID VI BABY!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja för colle och daniel blev de lite väl kanske ;) haha fyfan va dom va trötta på kvällen !

2009-06-21 @ 09:56:51
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0