090619

Godmorgon =)

Fast ser att klockan är snart tolv så de är väl inte morgon längre.. Men vi har iaf nyss ätit frukost Andreas och jag =P Blev lite sent idag men han är ju ledig så han ville sova och ligga och dra sig ett tag och de kan jag ju inte säga nej till. Tycker bara de är mysiigt att ligga bredvid honom på morgonen och vakna upp jämte honom =)

Nu har de börjat regna med =(
Vi vill ju inte ha regn idag.. fast de är lite skumt väder för solen är ju framme fast att de regnar =P Och på vissa ställen är himlen blå andra är de regnmoln.. Men jag tycker de ser lovande ut iaf för de verkar som de har slutat regna nu så de kanske bara var tillfälligt. De hoppas vi på=)
Har fixat ett ställe som vi ska vara på ikväll så vi slipper vara ute ifall de skulle får för sig att börja regna.. Hoppas de blir bra =)

Jag som trodde att jag hade handlat klart att men nej de har jah ju inte gjort.. De fattas läsk till drinkarna och något att ha till flintasteken. så de blir kroketter (stavning?) till kötet som jag snart ska åka och fixa, har ingen aning om hur länge de är öppet men hoppas att coop är öppet iaf annars blir de lite svårt att få tag i de sista.. 

Och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig ikväll.. hjälp mig!!?!??!?! Så de blir väl till och riva ut hela garderoben för att hitta något attt ha på sig tills ikväll:P  

Nej nu måste jag komma igång..

Ha en trevlig kväll om jag inte hinner skriva något mer idag..

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA !!! =) =) =)

Andreas, JAG ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ses sen sötis <3

2009-06-19 @ 13:36:31
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0