090618

Idag är de min och älsk dag =) få se nu hur länge är de.... hm.... *tänker* 3 år och.... 4 månader =P

Ne skojja bara

Tänk att de redan gått så länge, 3 år och 4 månader, de känns som om de nyss var som vi träffades. 
Jag älskar verkligen dig Andreas <3 Du betyder så otrolligt mycket för mig! Så glad att jag har dig i mitt liv.
 
JAG ÄLSKAR DIG!!!
 

Jahaja imorse vaknade jag av att jag blödde näsblod =S usch brukar aldig blö sådäre mycket som jag gjorde i morse. :(
Nog om de kanske inte så roligt för er att läsa..

Idag tänkte jag att jag skulle ta mig en tur till tuna park för att se om man kan hitta något billigt och enlkelt att ha på sig på midsommar. Så får se vad man hittar =P Sen måste jag förbi systemet en sväng till =P haha jag är så snäääll =)

Ne nu ropar min mage så de är väl bäst att göra den nöjd =)

Ha de så bra

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0