090616

Hallo..
Gårdagen var full med äventyr, jag och angelica åkte runt lite över allt. Bla till västerås för att besöka ikea =) köpte en rund matta till toaletten och lite muggar och så.. Gjorde bara av med 140 kr typ så de var ju bra de =)
Var hela dagen med Angelica igår, mycket trevligt.. =)

Idag lyder mina planer:

* Åka hem till mamma och pappa och ta in posten eftersom de är ¨på semester, samt hämta min blomlåda som står hos dom. Därför måste jag ta bilen för annars får jag inte hem den. Sen ska jag låna en skiva av pappa så jag kan bränna en skiva som jag kan ha och lyssna på i bilen eftersom jag har mammas bil nu och de är ju inte någon usb port på den sterion. Så då får jag helt enkelt bränna en skiva =P

* Sen efter de ska jag åka och panta alla våra flaskor och burkar =P har en hel soppsäck full med pant, så de bblir nog en del. Så ska jag köpa blommnäring eller vad de nu heter, så hoppas att de har de på coop. Annars får jag väl ta mig till plantarsen (stavas de så?) för dom bör ju ha de!

* Efter de åker jag nog till ö&b för att se om de har min hudcream.. den är så billig där =P

* Sen ska jag ha en städ och pyssel dag här hemma. Om de kanske blir lite varmare på ballkongen så kanske jag sätter mig där ett tag =) Eftersom de är SOL idag =) Äntligen säger jag bara =)
 
Nehe de är väl bara att sätta igång då, magen är ju iaf mätt och belåten så den behöver jag inte tänka på. =P

Nu kilar jaaaag =)

Ha en bra dag..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0