090612



Hallo =)
Idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår men behövde verkligen få ur mig allt de där..

Klockan är halv ett och jag har redan hunnit ; vara hemma hos mamma och pappa så att pappa kunde klippa min lugg eftersom de åker på semester imorgon, hoppas de får bra väder iaf. Inge kul att åka iväg med detta regnvädret. Fick två ljus av mamma med som jag ska ha tills ikväll, ska göra en mys middag till mig och Andreas =) Så då blir de fläskfilé och potatisgratäng.. Andreas som ville ha de.. Vad gör man inte för den man älskar ?=) Så efter att jag var hos mamma och pappa så cyklade jag i regnet till Coop för att köpa de sista som behövdes till maten ikväll. Sen tog jag en sväng in på systemet och köpte öl åt Älsk och lite vin och några cider till mig. =) Men innan jag åkte till mamma och pappa så slängde ja in lite tvätt eftersom ja har bokat tvättstugan idag, så skönt att bli av med all tvätt. Så håller på med sista maskinen nu sen är de klart, tog sängkläderna oxå. Så himla skönt att lägga sig i en renbäddad säng =)

Så nu funderar jag på om ja ska ta och äta lite lunch...?
Tror ja ska göra de.. Magen börjar protestera lite =P hehe


Så nu.......... mot köket =)

// H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0