090610

Godmorgon.
Jobbade som sagt igår. Helt kul att jobba med madde, hon är verklige grym. skön. Ska jobba med henne på söndag med jobbar ju hela dagen då, så de lär ju gå fort. =) Skrev iaf upp mig i pärmen på jobbet så får hoppas att de ringer in mig. Sen fick jag mitt schema över de veckor ja ska gå upp och jobba på 100 % de ser bra ut men de kommer bli tufft. Många dagar jobbar jag 6.45 - 16.00 jag som är van vid att börja med 8. Men de går väl de med.. ibland får man tänka på belöningen.. (pengarna)

Ska träffa Linda idag=) har inte träffat henne ja säkert sen studenten och de är ett år sen. Saknar henne =( Men idag ska vi iaf ses =) de ser jag fram emot.
Ska bara ringa och kolla när pappa skulle komma och fixa väggen. Om jag kanske kan lägga en nykel hos dom så åker han hit och fixar de även fast ja inte är hemma. Får ringa och kolla om de går bra..

Men ska ringa pappa nu men återkommer..

Puss

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0