090609

Goddag=)

Håller på att göra mig iordning för jobb. Ska jobba ikväll mellan 13.15 -21.00 Men jag tänkte ta en sväng förbi solariumet först eftersom de ska envisas med att vara mulet hela tiden. Och jag vill inte vara blek längre:P så då finns de bara ett sätt.. solarium. =) Tänkte ja skulle åka vid tolv tiden men klockan går ju inte alls framåt. För om jag åker innan blir ja för tidig sen till jobbet och de är inte kul att komma när se sitter och äter. så bättre om jag kommer dit typ vid ett tiden.

Från en sak till en annan

Nu kom de post. =P

Har inget alls att förtälla just nu känner ja så de är väl bäst att man gör sig klar så man kan åka sen.

Nu kilar ja

Ha  de såbra..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0