090607

Grattis till mamma och pappa som har bröllopsdag idag =)

Grattis till min kära bror som har namsdag idag =)

Grattis till mig och Andreas som har varit förlovade i ett år och en dag =)


Idag, ska jag vara t de lungt och ha de mysigt med Andreas, de pirrar lite i magen som om man är nykär =) de är så underbart. Jag älskar verkligen dig!


                ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fick ett tele samtal av sötisen Angelica men nu är jag här igen =)
Just nu gör jag inte så mycket sitter i sängen och kollar runt lite på internet.
Ska nog ta mig till skott och åka och handla så vi har allt hemma tills middagen så man slipper åka ut sen och fixa de. Men vet inte vart ja ska åka.. ioförsig ska ju inte ha så mycket så då får jag väl ta och cykla till coop.

Ush är vewrkligen seeeg idag, och ändå har jag inte gjort någe alls i helgen. Bara myst med Andreas och tagit de lungt.

Andreas blev iaf jätteglad för skjortan som han fick av mig. Jag fick en middag och allt jag ville ha betalade andreas inte för att de var så mycket ja ville ha men han betalade de iaf =) så snäll han är, min lilla sötis =)

Pappa är här och hjälper oss med kanterna av klädkammaren eftersom de var lite klurigt. Men pappa fixar de galant, som alltid =)

Ne vad ska man göra av denna dag? Känner bara för att ligga i sängen och bara ta de lungt. Men de blir nog en lung dag iaf bara att jag behöver handla. men de ska väl inte ta så lång tid, hoppas jag.

Ush vilket luddig inlägg men de är de jag hade att förtälla just nu iaf. Kommer kanske senare med mitt babbel igen =P typisgt mig.

Ne nu ska jag ta mig i kragen och åka och handla.

Ha de så bra =)

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0