090605

Hallo =) har nyss lagat maten klart så nu sitter jag och väntar på att Andreas ska komma hem, han skulle hämta ut något paket från posten. Eller ica nyfors:P hoppas att han kommer snart för jag är hungrig. Har varit på stan idag med sötisen Emelie =) <3 var ett tag sen vi sågs nu så de var på tiden. =) Köpte bara en mascara (stavning?!?!?) som är ny som är nersatt som jag velat ha ett tag så får se om den är bra.. hoppas de. den kostade bara 98 kr. Dyrt men iaf biligare än vad de brukar kosta men de billigaste ligger ju runt en hundra lapp. Ikväll känner jag för att festa, men med vem ??? någon som vill festa? =) Emelie ska ju inte dircka eftersom hon tar studenten imorgon =) GRATTIS GUMMAN !!!! Angelica skulle jobba, får se vad Calle ska göra eller om vi kanske är med en kollega till Andreas om inte de är hos hans tjej. Hon bor inte i stan. =/ vore kul att träffa dom =)

Sen är de ju rix fm ikväll =) vilket ja vill se men andreas var inte så intresserad av de och vill inte ner om de regnar verkar som de ska börja regna snart. Inge kul att vara på stan om de ska regna.. =/ Men vi får se vart kvällen tar oss

Men nu kom andreas så ska äta med min sötsak =)


Ha de så bra =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte själv fatta att jag ska ta studenten. sen fy fan imorn blire och dricka istället haha :D Åhh är så glad och nerövs haha !



<3

2009-06-05 @ 20:54:31
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0