090604

God morgon..

Jag satt inte uppe så länge igår efter att ja skrev inlägget, satt typ bara i fem tio min, de var så mörkt i köket och jag kunde ju inte tända en lampa eftersom Andreas sov, så jag gick och la mig och somnade kanske på femton min.. skönt. Så vaknade jag av att de ringde från jobbet och frågade om jag kunde börja jobba kl 13.00 istället för kl 13.45. Så ska snart göra mig iordning för att bege mig till jobbet.

Så kommer inte skriva så mycket idag eftersom ja ska jobba sen ikväll när ja kommer hem är de inte  heller säkert att jag kan ifall Andreas har datorn. (Även fast den är MIN) '

Ne nu ska jag göra mig iordning..

Ha de såbra =)

// Helen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0