Irriterad

Ja de blir jag för att man kan inte gå någonstans i denna stad utan att få blickar efter sig. Ja jag vet att jag är mullig men inte blir de bättre av att vissa sitter och busvislar och vänder sig om för att titta på en när man kommer gåendes. FAN FÖR ER JÄVLA SNORUNGAR. Egentligen ska jag inte bry mig, men de är inte så himla lätt när man inte mår bra i sig själv.

De var iaf skönt att komma ut ett tag och rena hjärnan även fast att de är 25 grader ute så var de ändå skönt att gå i rask takt =) Så hoppade jag in i duschen när jag kom in så nu är jag duschad och fräch igen =) De blir ju lite varmt när man går.. Så hinner jag ta de lungt innan jag ska cykla till jobbet med. Men vet inte riktigt när jag börjar för på migg schema som jag har fått står de att jag börjar 13.15 men  på schemat på jobbet står de att jag börjar 13.30 men jag cyklar väl så att jag är på jobbet tills 13.15. lika bra de så de inte blir fel. Hellre är jag där tidigare än senare. Jag är väldigt puntlig av mig och de har jag alltid varit, tyvärr så är ju inte min sötnos de. Trodde de skulle smitta av sig på honom men nej de har de inte gjort efter tre år så då lär de väl inte göra de någon gång. Men jag älskar honom för det =) <3

Jag viill inte jobba ikväll.. kan inte min mobil ringa och en röst säga; Hej Helen, du behöver inte jobba ikväll.. Då skulle jag bli glaaaaaad =) Men de lär ju inte inträffa. De är väl bara att bita i de sura äpplet, de går ju bra bara man kommer dit så.. Jag får tänka att de bara är en vecka kvar =)

Ne nu ska jag kika runt lite innan de är dags att göra sig iordning.

Ha de så bra

// Helen. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyssna inte på snor ungarna ! DU ÄR FIN <3

2009-07-19 @ 11:03:28
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0