...

Varför ska de vara så svårt att hitta på en rubrik?

Jag gillar iaf mina ... =P

Har nyss kommit tillbaka efter en timmes promenad med hunden =P vi gick ungefär en halv mil =P tror den rundan är så lång iaf.. För nu ska jag börja ta tag i min kropp. Gäller bara att de håller i sig när man kommer hem sen igen, för de är ju alltid svårt att väl komma ut men när man väl är igång och går/springer så är de skönt, iaf när man kommer hem för då vet man att man gjort något bra =)

Ska gå ut och gå imorgon med, men då ska jag komma upp lite tidigare.. får ta och ställa klockan, kan inte sova till 11 varje dag även fast man har semester. Så imorgon ringer klockan vid nio tiden. Och då kan gott och väl Andreas följa med mig ut och gå tycker jag.. duktig någ som jag är så glömde jag såklart mitt headsett hemma, så kan inte lyssna på musik när jag är ute och går. Inte så kul att gå själv direkt. Men de går... Iaf om man har hunden med sig.
De är iaf lite sällskap.

Undra ja om de blir någon bio ikväll? De vore mysigt iaf.

Nehe nu ska jag väl göra något annat =P

Ses och hörs

/ Helén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0