...

Jag har tråkigt, Andreas sa att jag kunde gå ut och gå men hur kul är de att gå ut själv? Varför kan inte han följa med och hålla mig sällskap? Har ingen lust till att gå ut och gå heller just nu. Jag börjar bli trött, så ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll..

Jag saknar mitt badkar.. Jag vill bada!

Har iaf varit till Börjes och handlat lite så något har jag iaf gjort idag. Köpte sofis mode med så ska kika lite i den lite senare, men tänkte att jag skulle läsa lite i tidningen men de var visst någon som snodde den.. =P

Vad har ni gjort idag då?

Det blir nog inte någon minigolf idag. Har inte direkt någon lust till de nu, är så himla trött.. =S har varit det hela dagen. Börjar frysa lite med. Ska man kanske ta och hoppa in i duschen? Så man blir lite varm.

Ne nu ska jag kika runt lite innan jag tar mig  en dusch..

// Helen

Kommentarer
Postat av: sandra

gissar på att det var du som svarat i min blogg =P?

ne jag vet, men vet inte vad jag ska ha då eftersom jag ska ut. får se om det finns några klackskor med mindre klack.

2009-07-30 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0