090731

Fredag idag, vad har då denna sköna fredag att bjuda på? Mitt shoppinghumör sitter fortfarande kvar från igår, kan någon ta mig till ett stort shoppingställe och dumpa av mig där några timmar? Skulle vara skönt att få gå i sin egna värd och bara handla :P Undra om de finns något här i närheten eller om man måste åka in till Växjö..? Någon som vet?

Jag befinner mig ju då i en liten underbar "by" som heter Tingsryd. Vist jag älskar att vara här för man kan klä sig hur man vill och göra vad man vill men de finns inte direkt som tuna park som hemma. Utan då är de börjes som gäller, de  har ju oxå fina kläder och så.. dom har mycket från Vila bla. Men sist jag var där så hade de inte så himla mycket =S (från Vila) =( Men jag får väl ta mig dit och gå och titta ordentligt.. då kanske man hittar något. =P Men en affär som jag saknar de är Gina =D min älsklingsaffär..

Vilken är eran favorit affär? =)
 
Ne detta går inte, får ta och gå och prata med Andreas om detta.
Och vet ni de värsta av allt!!! Ingenting är öppet på söndagar här, jo bara hemköp men där kan man ju inte direkt handla kläder om man känner för det en söndag. Vilket jag ofta känner när jag är här nere. Handla på en söndag!

Ne nu ska jag gå ut och leta efter min älskling =)

Ha en bra dag

// Helen

Kommentarer
Postat av: Anonym

älska gina !

2009-07-31 @ 19:51:34
URL: http://emeliedahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

älska gina !

2009-07-31 @ 19:51:44
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0