090730

De lutar åt att de blir en kryssning för mig och Älsk istället för en hotellnatt. Men mysigt är de med. Så förhoppningsvis så åker vi på söndag. =) Vi skulle ju ha åkt till Malmö idag med micke för att se på fotboll men vi sköt upp de.. Tycker att de var lite dyrt att gå in.. kostar 350 kr. Då lägger jag hellre de pengarna på en kryssning med Älsk =) <3 Ser fram emot de.

Just nu gör jag inte så mycket, men vi har varit in till Växjö en sväng idag iaf.. Vi var till Bygg max för att köpa grejer till den nya tvättstugan, de håller ju på att bygga ut den. Så just nu håller de på med det.

Fattar inte varför jag är så trött och seg hela tiden? Kanske har med vädret att göra? För de har regnat idag.. Jag vill ju ha sol och värme så man kan sola och bada, men de går ju inte i detta väder. Vad är de för väder hemma i Eskilstuna? =P

Ska fråga Andreas senare om han vill spela minigolf med mig? De är en tradition (stavning?!?!?!?) för mig på sommaren. De gjorde alltid jag och mamma och pappa när vi var ute på semester när jag var mindre. Minnen det, från de år som jag var med dom runt om i Sverige. Saknar husvagnslivet så de skriker om det. =( Får väl försöka att övertala Andreas om att vi ska köpa en senare i livet. Så himla mysigt och åka runt på olika campingar och  så =) 

Nehe.. kanske man ska ta och läsa lite i boken som man har släpat med sig..? Har ju inte direkt något annat för mig denna dag känns det som.. lite småtråkig dag, jag vill ju shoppa. =) men jag vet ju att Andreas inte tycker om att gå i affärer men någon gång kan han väl offra sig? Men får iaf hoppas att vi åker på kryssningen så har vi gjort något bara HAN OCH JAG  på våran semester iaf.

Kan bli lite sur ibland att man aldrig får göra något bara med honom. De är ju faktiskt våran semester. Men jag förstår väl honom med ibland att han vill träffa vänner och så men någon gång kanske han bara kan göra något med mig?

Ne.. Detta är ett inlägg om allt och inget. Men skönt att få tömma hjärnan på lite skit ibland. Att få skriva av sig saker som man inte vill prata med andra om..

Blogg är en bra grej =)
De får tummen upp från mig!

Ne nu ska jag läsa lite i min bok.

Ha de så bra =)

// Helen

Kommentarer
Postat av: sandra

det är trist väder här hemma :S blåst och mulet!

jag är också seg mest hela tiden :O

2009-07-30 @ 17:58:27
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0