090729

Goddag =)
Igår var jag och Andreas på speedway med micke, de var riktigt kul men as jobbigt att stå upp i 3 timmar. Hade jag vetat de så hade jag tagit ett par bättre skor. Men de gick, och jag fick köra mickes bil :D de trodde jag aldrig=) Men de var riktigt skönt att köra den. Lite ovant i början men de gick bra efter ett tag. Fick köra hem med. =) + att jag körde hem från växöj till tingsryd efter att vi varit på speedwayen.. =) Fast då var jag en aning trött.

Just nu väntar jag på att Andreas ska orka följa med mig till Börjes, vill kika på lite nya kläder =)
Sen vill jag se hans reagtion när han läser ett mail som jag skickat till honom, Jag lovade ju honom att han skulle få en present till när vi kom ner hit och de blir en hotellnatt i valfri stad. Han får välja, och jag bjuder :P Så hoppas att han tycker om det.

Ne nu ska jag kila..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gulligt av dig att fixa de :) !

2009-07-30 @ 11:28:38
URL: http://emeliedahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha menar att de va gulligt och görs så att han blir nog glad :D haha

2009-07-30 @ 20:20:52
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0