090726

Halloj..
Jag ber om ursäkt. Men Andreas mamma med familj har varit hos oss så jag har velat umgåts med dem eftersom de inte är varje dag man träffar dom. Så otroligt snälla, tack för denna vecka, de har varit jättekul =) De var nära att de kom en tår när ni åkte hem igår =( saknar er..

Nu sitter jag i småland, närmare bestämt i Tingsryd, Vi kom hit igår, på schemat idag står de inte så mycket.. bara att ta de lungt och ladda inför morgondagen. =) Då sker de mycket =) Marknad, fest, barnpassning. =) Ser verligen fram emot de. Har faktiskt saknat småland lite grann.. de var ju ett tag sen vi var här iaf jag. Sist var i påskas, för min del.

Ikväll ska vi grilla och bara ha de mysigt =)

Ne nu ska jag kila men återkommer senare..

Hoppas att ni inte har saknat mig för mycket =) =P

PussPuss

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0