090717

Ja jag ska väl försöka att uppdatera varje dag, även fast att jag inte mår bra. Men jag tror att jag har kommit på vad som kan göra att jag mår som jag mår. Jag tror att de beror på P-STAVEN! Dels så har jag gått upp mycket i vikt på grund av den. Och dels alla dessa deppiga stunder. Ringde iaf till sesam men då har de inte några telefon tider under sommaren utan bara dropp in tider. Då tänkte jag ringa och fråga på ungdomsmottagningen men de har bara telefontid mellan 8-9 på morgonen. Smart som jag är så kommer jag alltid på detta på en fredag så jag måste vänta tills måndag. Surt, jag vill ta ut den nu. Så jag får väl se glad ut och gå upp tidigt på måndag morgon och ringa dit efter en jobbig helgsjobbande. Men hellre de än att må så som jag gör nu.. men sen gäller de ju att de finns en tid oxå eftersom vi åker till småland på lördag. men då tänkte jag att jag kan väl lika gärna ta ut den där nere? för de behöver väl inte vara samma ställe som man satte in den på eller? Någon som vet? Tacksam för svar =P

Ne nu ska jag nog ta mig en promenad och dunka musik i öronen ett tag. Rensa hjärnan lite. tror jag behöver det!

Ska försöka skriva innan jag ska cykla till jobbet sen. =)

// Helen

Kommentarer
Postat av: Anonym

men shit ! det är samma för mig med, :/

2009-07-18 @ 20:05:18
URL: http://emeliedahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man går oftast inte uppe i vikt på grund utav P-stav. Men däremot P-Piller.

2009-07-23 @ 23:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0