090713

Har inte skrivit på ett tag.. men har inte haft ork till de eller tid för den delen heller. Har inte gjort så mycket bara jobbat och tagit de lungt med Andreas. I lördags var jag och Andreas i västerås, vi var på Ikea och lite andra ställen, de var mysigt, men blev jättechockad i fredags kväll när han frågade om jag ville åka dit. Brukar alltid vara jag som vill åka dit och då när han fråga var jag inte så sugen men sen i lördags så ville jag åka.. vet inte vaför jag inte skulle vilja åka till Ikea ? =S Men e var en mysig lördag =)

Ikväll ska jag jobba, börjar 13.30-21.00 och jag jobbar själv ikväll =( inge kul. Men de är ju bara två veckor kvar nu sen åker vi till småland =) ska bli skönt att komma bort ett tag. =) Längtar =)

Ne nu ska jag kila

ha de så bra=)

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0