090706

Goddag.
Fast för mig känns de som godmorgon, är så otroligt trött så de finns inte. Har ju jobbat i helgen.

Jobbade fredagskvällen, sen var Andreas på firmafest så jag var tungen att hämta honom i strängnäs på kvällen, så när jag hade slutat att jobba åkte jag hem till mamma och pappa eftersom de kom hem i fredags från semestern. Min bror och hans brud var där så fikade lite med dem. Sen vid halv elva taget åkte jag mot Strängnäs för att hämna min Älskling. Åkte till firman och plockade upp honom och en kollega till honom, som ville ha skjuts hem. Så vi körde hem honom sen åkte vi hem mot Eskilstuna igen. De var då de började åska.. och jag som är så himla rädd för åskan, Andreas tycker bara att de är mysigt.. hur man nu kan tycka de...? Somnade väl kanske runt ett halv två taget den natten.

På Lördag ringe min klocka kl 05.30 Då skulle ja jobba från 6.45 - 20.oo på kvällen. Var själv på förmiddagen men kl 12 kom äntligen Jerry. Så himla skönt att de var han som jag jobbade med denna helg. Dagen gick och kl blev strax 20.oo och jag gick för att byta om sedan åka hem. Tog en dusch när jag kom hem, sen la jag mig i sängen. Efter ett tag kom Andreas med och la sig, så då la jag mig på hans arm och somnade på en gång. Skönt de att jag somna på en gång för jag var så trött. Så natten mellan lör till sön sov jag från ca 21.30 - 05.30 Då fick jag bra med sömn. Skönt de men var iaf skit trött på morgonen när klockan ringde. Jag orkade verkligen inte! Men jag åkte till jobbet. Eftersom jag slutade vid 15.45 igår. Skönt de.

Så när jag kom hemm igår tänkte jag gå och lägga mig men då hade jag säkert inte kunnat somna på en gång igår kväll så jag var vaken tills de var natt dags. Men efter maten med Älsk igår så var vi tvungna att åka till Firman i strängnäs eftersom Andreas hade glömt sin verktygslåda på firman i fredags. Så vi åkte dit sen hem en stund till mamma och kollade läget med henne eftersom pappa är i jönköping tills torsdag.

Sen åkte vi hem och la oss för att titta på en film, men orkade inte se klart den så jag somnade. Så sjukt trött.

Vaknade vid 09.oo tiden och skulle äta frukost men de fanns inget, så jag tittade lite på tv ett tag sen somnade jag om igen och vaknade vid 12.00 tiden.  Kl är snart två och de känns som de fortfarande är morgon, Idag jag iaf jag inte göra någonting alls.

Nu ska jag fortsätta titta på tv tills Andreas kommer hem då ska jag laga mat. De blir fläskfilé och kroketter med beanessås (stavning?!?!?!) till middag idag =) MUMS.

Detta blev ett långt inlägg. Hoppas ni orkar läsa hur min helg  var varit =) ?!?!?!

Ha de så bra=)

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0