090703

Godmorgon.. Har varit vaken sen kl 9.oo Vaknade av en dröm jag hade men orkar inte skriva den här.. Idag ska jag jobba.. 13.15 - 21.oo Sen efter jobbet ska jag ev åka till strängnäs och hämta älsk, han har firma fest idag/ivkäll. Men de ska nog gå bra..

De regnar nu.. men de kan ju ioförsig behövas. Och de rör mig inte eftersom jag jobbar denna helg. så då får de gärna regna.. =) Skönt de med för då blir de lite svalare att somna på kvällen, jag låg vaken över en timme igår kväll innan jag somnade. La mig till och med i soffan en stund och där somnade jag men vaknade av en mygga så då gick jag in till älsk igen och somnade på en gång.. Vi måste verkligen skaffa oss en fläckt. De går inte. Så jag får hoppas på att de är svalt under helgen eftersom jag börjar 6.45 både lördag och söndag.

Så de kanske inte blir så bra uppdatering under helgen men då vet ni varför.. jag jobbar.

Ne nu ska jag tittta lite på tv..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0