Uttråkad..

2009 Test!!
OM DIG:
Namn:
Helén
Bor: Eskilstuna
Syskon: En storebror
Ålder: 20 år
Född: 1989
Ögonfärg: Melerade  (stavas de så =S)
Längd: 1,68
Skostorlek: 39-40 beror på vart man köper skorna
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Vattuman

DAGENS:
Låt:
Inte hört någon låt än..
Saknad: Min älskling =(
Kläder: Pyjamasbyxor och en t-shirt, underkläder och strumpor/sockor
Mat: Ägg och bacon till frukost
Göra sen: Se på tv eller läsa en bok.
Godis: Nej tror inte de blir något godis idag.

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp
:  Nej
Tycker du om godis: Ja men inte för mycket bara
Tycker du att du själv är söt/snygg:  Nja, inte vet jag
Ger du mycket komplemanger till andra: Ja det händer
Nöjd med ditt förnamn: Ja det är jag
Är du smart: Nja de beror på vad de gäller
Sämst hos dig: Har inte så bra tålamod som jag borde ha.
Bra självförtroende: Njej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn: Hm, svårt.. vet inte riktigt.
Björnborg fjortis? Nej
Gillar du skolan: Jag går inte i skolan längre..
Skolkat någon gång: Ja
Spelar du något instrument: Nej
Sport/aktiviteter: Friidrott, dans,gym (räknas det)
Tatueringar: Nej men vill ha
Hur många gånger om dagen tittar du dig själv i spegeln: Det blir nog ett par gånger om dagen.
Godis i veckan: Blir några gånger
Tycker du om att vara med de andra könet: Ja
Känner du dina grannar: Känner och känner, jag vet vilka dom är.
Tycker du om djur: Ja det gör jag.

BRUKAR DU:
Sova:
Ja ibland lite för mycket kanske :P
Ta medicin som du inte borde ta: Nej
Röka: Nej
Snusa: Nej
Klä dig i svart: Ja de händer
Lita på folk: Ja men inte vem som helst.
Drömma mardrömmar: Ja =(
Gå i skolan: Nej
Gå i kyrkan: Nej
Ljuga: Nej
Vilja dö: Nej


HAR DU:
Förmånga vänner:
Nej
Psykisk sjukdom: Nej
Skadat någon: Nej
Färgat håret: Ja, vääldigt ofta.
Piercings: Nej men skulle vilja ha
Tatueringar: Nej fortfarande.
Egen dator: Ja, en självklarhet när man inte bor hemma längre.
Gjort bort dig rejält: Det har jag säkert gjort.

ÄR DU:
Snäll:
Ja
Snygg: Fråga Andreas =P
Söt: Ja
Kort: Enligt Andreas ja, enlig mig nej
Klantig: Ja =/





Om man inte gör detta får man tydligen ett helvete 2010, så de är väl bäst att göra detta. Gör det nu, lika bra så får du det gjort =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0