Torsdagen den 3 december 2009

Det närmar sig för varje dag som går, synd bara att jag inte får vakna upp bredvid den människa jag älskar mest av allt på julafton. Eftersom han ska ner till småland. Men jag får avnjuta nyår med min älskling iaf, <3

Igår jobbade jag. 16.30-20.30, de är typ bara fyra timmar men de var nog förlänge bara de, för när kl var halv 8 trodde jag att jag skulle avlida. FY fan vilken smärta!! Aldrig varit med om något värre, fyfan. Höll iaf ut en timme till och när jag skulle sätta mig i bilen, (Andreas kom och hämtade mig) ko mjag knappt in. Och värre var de att komma ut ur bilen. Sen skulle man ju upp tre våningar oxå. JA UTAN HISS! Det tog sin tid men upp kom jag. Bad Andreas gå före så han kunde börja tappa upp ett bad åt mig. Det ver verkligen guld att få lägga sig i ett bad. Sen blev jag smord med tigerbalsam och fick vetekudden på. det var så otroligt skönt. Bad även Andreas lägga en madrass på golvet vid min sida av sängen ifall jag inte kunde ligga kvar i sängen hela natten. Jag låg nog i sängen ungefär 1 timme innan jag la mig på madrassen. Då somnade jag nästan på en gång och vaknade vid 5 tiden. Då gröp jag upp i sängen en stund så jag fick känna lite närhet innan de var dags för älsk att göra sig iordning för jobbet. Bad även att han skulle smörja mig med tigerbalsam innan han åkte och de gjorde han. somnade nästan om på en gång de var så skönt att bli insmord.

Fick även ett nummer av min kollega till en kilopraktor igår, men jag vågar verkligen inte gå dit själv. Så Andreas får ta och följa med. Så jag ska ta och ringa dit snart och se om de har någon tid för mig. De lär svida i plånboken men jag hoppas att de är värt det.

Som ni kanske förstår så kan jag inte jobba idag. Kan knappt röra mig, de gör så himla ont.

Har även ringt så att de ska hämta min älskade dator imorgon, måste gå hem till päron sen och fixa iordning de sista. Pappa få rhjälpa mig att slå in den. Så de blir bra gjort. Hoppas att de inte tar för lång tid för dom att fixa det. Den ska ju ända till Tyskland. MIN älskade dator, hur ska jag klara mig utan dig?? =( Som tur är (hoppas jag) är de inte föralltid.

Nej nu ska jag ta mig ett varmt bad för min rygg och sen vila lite. Kanske läsa lite i boken =)
Sen ska jag måla mina naglar =)

Ska försöka att uppdatera så ofta jag kan, får väl låna andreas dator. Men om de blir glest på inlägg så vet ni varför.

Hejsålänge.

LOVE h 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0