Torsdagen den 10 december 2009

Hej !
Är mina läsare kvar? EFtersom jag inte kan uppdatera varje dag längre, JAG VILL HA MIN DATOR!!!! Kan ju fan inte ens lyssna på musik. Det suger. JAg hoppas att jagfår den snart. HAr jobbat tvådagar nu, tvp korta turer men igår de gjorde så jälva ont, jagskullle kunna lägga mig ner och gråta så jäkla ont gör det. Jag hoppas verkligen att de hjälper imorgon. Ska ju tillbaka till kilopraktorn då. Skulle ha jobbat ikväll men nej de går inte. För det gör såååå ont. Men nu har jag iaf börjat att gå, gick till jobbet igår och ska gå en sväng idag. Fast de kan ju oxå se lite konstigt ut, jag är ute och gå men kan intejobba. men det går bara inte. Jag kanske inte kan jobba inom vården? pga min rygg. Om jag inte kan jobba inom vården vad ska jag då jobba med? Vården är jude bästa som finns. Jag älskar mitt jobb. Ska jag då inte kunna jobba för att min rygg gör ont. Men jag vet att det är en otroligt krövande jobb för kroppen. men iaf. Det är väl bara att hoppas på de bästa att de blir bättre imorgon. hoppas hoppas hoppas.

Imorgo kommer äntligen Micke och Tony oh hälsar på oss. Det ska bli så otroligt kul att träffa er igen så ni anara inte. Synd bara att jag måste jobba på söndag om min rygg tillåter såklart men de hoppas jag att den gör. men de återstår att se. Är iaf ledig på lördag. så man hinner umgås lite med dom =)

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Måste lägga mig en stund för de börjar göra ont i min rygg.

Men ni får ha de så bra.  =)


LOVE h

Kommentarer
Postat av: Linn

tack :) den är köpt på h&m!

2009-12-12 @ 17:42:31
URL: http://lyxlirare.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så otroligt mycket gumman du bäst!

tack för ditt stöd tack för att du finns där för mig, nej jag förstår de :/ det är bara jobbigt just nu! jag tycker inte helr om att se minja vänner vara ledsna då blior jag själv ledsen :( du vet att du kan ringa mig när som helst, vilken tid som helst och vilken dag som helst. De är ju vad vänner är till för, jag är så glad över att jag har dig gumman, LOVE YOU <3

2009-12-15 @ 12:10:52
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0