Tisdagen den 1 december 2009

Första december idag,  om 23 dagar är de julafton  =) MYS!!

Igår var jag på stan med Dahlen <3 Köpte de där skorna som jag velat över i nästan en vecka nu. Och tur var de att vi gick in där för de fanns bara ett par kvar i storlek 40 och ett par i 37. Iallafalll av de som stod på hyllan. Sen skulle man ju ha något i rött på julpartyt på fredag så jag köpte en röd klänning som jag kan ha på julafton oxå. Den är jättefin. Ska bara leta fram en kofta här hemma som jag kan ha över för annars är risken för att de kan bli lite för kallt. Köpte även ett rött nagellack, och strumbyxor, inte i rött utan i svart. kan ju inte kolla helt i rött heller :P Jag har nyss fixat lite med mitt hår, ska rådfråga mamma om jag ska ha de som vanligt eller så som de ser ut nu, hur är de lockat. mamma och andreas får avgöra :P hehe

Igår träffade jag äntligen min älskade bror <3 vi ses ju aldrig nu för tiden=( men vid jul lär vi ju ses mycket. Kan tänka mig att både dom och jag sover över hos mamma och pappa på julafton. <3 massa mys men tomt utan älsk. Men tur att jag får fira nyår med honom iaf. <3

Snart ska jag ev lämna iväg min älskade dator, eftersom de är något fel på skärmen =( hoppas de går och fixa och att de inte tar allt för lång tid. Hur ska jag klara mig utan min älskade dator ?? =/ Hoppas bara inte att något försvinner från datorn.

Efter att jag har lämnat datorn ska jag och mamma åka och kika efter lite saker. måste ha en grej till sängen och en julduk och lite sådant.

Idag ska jag även prova att köra bil med klackar:D får se hur de går. FÅr väl ta med ett par andra i fall de inte går, men klacken är inte så hög så de ska nog gå.

Nej nu ska jag kolla lite bloggar sen göra mig iordning..

PUSSSSS  h

Kommentarer
Postat av: Anonym

klänningen var skit snygg som du köpte ! :) <3

2009-12-01 @ 16:33:32
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0