seeeg

Uch vad trött jag är.. tror det blir sängen tidigt ikväll och jag hoppas att jag slocknar på en gång..
sista natten på en vecka som jag sover med älsk. hoppas att jag ska somna imorgon kväll. första natten brukar alltid vara värst.. så de blir väl en natt framför tv/datorn.. men de visar sig imorgon. Behöver ju inte gå upp tidigt på julafton eftersom jag är ledig så de är bra de. Fast måste vara hemma hos päronen till kl 12 eftersom det är jullunch då för farfar och hans syrra. trevligt. så på julafton blir de mat två gånger med familjen eftersom min bror och hans tjej oxå kommer då till lunchen =) MASSA MYS PÅ JULAFTON. OCH SINGSTAR =D=D=D

nej nu ska jag sluta babla. bädda upp sängen och ta med täcket till soffan och ligga skavfötters med älsk.

GODNATT PÅ ER ALLA!!

höres av imorgon

SOV SÅ GOTT




varför ska det vara uppehåll i paradise hotel för??? =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0