Onsdagen den 2 december 2009

Godmorgon..
Fast jag harvarit vaken sen kl 9.00 ungefär.. Låg och tittade lite på tv ett tag men sen blev jag så hungrig så jag var tvungen att gå upp och göra lite frukost. Så nu är magen mätt =) Fast jag trodde att jag skulle sova längre eftersom jag inte somnade förens vid ett halv två tiden inatt. Låg vaken in nästan två timmar. Stängde av tv någon gång efter 11 och låg vaken och vred och vände på mig. VARFÖR SKA DE VARA SÅ SVÅRT ATT SOMNA??? och jag har så sjukt ont  i min rygg,  vet inte vart jag ska ta mig till. men ikväll när jag kommer hem efter att jag har jobbat så ska jag lägga en madrass på golvet bredvid sängen ifall jag har svårt att som aikväll oxå. Så kan jag bara lägga mig på den. Hoppas hoppas att jag kan sova bättre i natt.

Ikväll jobbar jag sen imorgon kväll oxå. Så tråkigt att ha två st kvällar efter varandra men de är väl bara att le och se glad ut antar jag.

5 - visade de på termometern att de är ute, inte skönt alls. Och jag har inte ngåot annat val än att gå till jobbet. Eftersom Andreas har bilen. Han är ju och jobbar med något på volvo nu så han måste ha bilen eller bli körd varje dag!! Det betyder att jag antingen får pumpa min cykel eller le och gå till jobbet de dagar som jag jobbar kväll. när jag jobbar dag kör jag honom på mogonen och sen åker till mitt jobb. För jag tänker FAN inte gå på morgonen, de kan han glömma!! Men vi får se hur länge han ska vara där och hur de blir i vinter. Om de blir mycket snö och så men jag hoppas på en mild vinter. I värsta fall får jag väl köpa en liten skrutt bil.

Ne nu ska jag kila

Ha de så bra..

KRAM h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0