Lördagen den 5 december 2009

Halloj på er!
Hur är det med er?
Hoppas ni inte saknar mig för mycket nu när jag inte han skriva ett inlägg varje dag. Som jag skrivit i tidare inlägg så är min dator iväg till Tyskland en sväng för att bli frisk. De är ju något fel på den i skärmen, förmodligne något glappt. hoppas bara att den inte ska vara borta allt för länge. Hatar även att skriva på detta tanjentbord. (stavas det så??) men de kan oxå ha och göra med at jag är van att skriva på min dator eftersom mitt tanjentbord är mindre och knapparna sitter tätare är på detta.

Min rygg är verkligen inte bättre, de knakar i den så fort jag försöker att räta ut den. =/ men det är ju bara två dagar kvar tills jag ska till en kilopraktor. Tur är väl de och jag hoppas verkligen på att de kommer att hjälpa. Annars vet jag inte var jag ska ta mig till. Kan ju fan knappt bädda sängen utan att de gör ont. När jag skulle resa mig upp från bilen förut idag så knakade det till i hela ryggen. Gjorde så jävla ont.

Just nu sitter jag och väntar på att andreas ska komma hem. Han är ju på innebandy som alla andra lördagar denna tid. Men han bör nog komma snart =) sen blir de mys med mat som älsk bjuder på och sen en massa film och mys. =)

Imorgon har jag och Andreas varit FÖRLOVADE i Ett år och Sex månader <3
Jag älskar dig Andreas av hela mitt hjärta. Du är det bästa som har hänt mig och jag vill leva mitt liv med dig. Jag mår som bäst när jag är med dig och är otroligt glad över att du står ut med mig vissa stunder. När jag är lite jobbig/trögtänkt. Men jag vill att du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta!! Alltid du och jag älskling <3 Snart fyra år med dig!! DU ÄR DE UNDERBARASTE SOM FINNS!! JAG ÄLSKAR DIG!! <3

Nu ska jag ta mig en kopp the.. =)
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0