den 28 december 2009



Ja nu är äntligen helgens jobbande över, det har varit en jobbig helg må ni veta. är helt seg idag =( i lördags när jag slutade jobba (ca kl 16.00) när jag då kom hem somnade jag nästan på en gång och sov till kl 21 då tittade jag på tv lite grann sen var det dags för sängen. Igår jobbade jag ju i 12 timmar så då när jag kom hem så tittade jag på en film sen när jag la mig i sängen somnade jag på en gång. Somnade kanske vid 24.00 tiden och vankade idag första gångne kl 10 men då var jag som en zombie (stavas de så??!?!) så gick och la mig igen och vaknade kl 11. så idag känner jag mig någelunda utvilad. Blir en lung dag ska bara åka en sväng till affären sen är jag bjuden på mat hemma hos mamma och pappa. Dom får lite besök och då sa mamma att jag oxå kunde komma så slipper jag sitta hemma själv  i min ensamhet.

så i kort sett denna helg har jag ;  jobbat, sovit och tittat på tv.

imorgon ska jag bara ta de lungt och inte göra något alls. =)
Och ikväll oxå efter att jag har varit hos mamma. 
Sna handla hem lite gott så jag inte behöver tänka på det sen efter jag varit hos mamma och pappa. då behöver jag bara gå hem. 

Nej nu ska jag skriva en lista på vad jag ska handla och sen så småningom göra mig iordning..  

Pussssn h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0