den 23 december 2009

Jaha jag som nästan lovade er att  det skulle bli ett antal inlägg idag men dettar är de första. Har varit förstörd fram till nu. Älsk åkte ju idag och jag tog de värre än vad jag trodde att jag skulle göra. men nu börjar de kännsas bättre iaf. han har kommit fram hel och hållen så de är skönt att veta de. Synd bara att han är 45 mil ifrån mig =( denna dag/kväll har varit otrligt seg men nu är äntligen kl snart 22 så snart är denna kväll gjord. får man bara hoppas på att man kan somna sen men de ska nog inte bli några problem med lite utspädd glögg i kroppen.. eller vad tror ni?

och imorgon är de julafton och då kommer jag vara bosatt hemma hos mina älskade päron hela dagen lååååååååång.. massa mys ska det bli. ser fram emot det. trevligt trevligt trevligt =)

Vet inte alls vad kvällen har att bjuda på men jag hoppas väl på en bra film och att jag somnar rellativt tidigt =)

får se om de blir något mer inlägg ikväll annars skriver jag ett imorgon innan jag ska vandra hem till päronen.


Nu blir det meeeeer glögg=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0