den 22 December 2009

Hallo!! =)

Nu har säkert jag förlorat alla mina läsare men jag hoppas att ni är kvar. Jag har ny äntligen fått tillbaka min dator som varit på lagning i nästan två tre veckor. och resultatet blev skitbra. Nu är den som valigt igen.. Med mig är allt bara bra jag jobbar och sliter.. lite ont i ryggen bara. Hur är det mer er alla som läser då?
Hoppas på bra

Idag har jag jobbat och köpt en julklapp den sista till Andreas, så nu är jag äntligen färdig med alla julklappar. Vi ska fira lite "förjul" hos oss ikväll eftersom Andreas åker ner till Småland över jul. så mamma, pappa, robert och lina kommer till oss ikväll =) mys. han köpt hemm lite glögg och lussekatter och pepparkakor. =)

Ska snart ta en dans med damsugaren och sen plocka undan lite smått sen efterdet ska jag ta mig ett skönt och välförtjänst bad. Har varit en jobbigt förmiddag med en massa på jobbet. Mycket som ska göras iordning och sådär innan julafton. är ju ledig på julafton men jobbar sen hela helgen. Imorgon jobbar jag oxåmen bara till 12.15 så de är skönt med en kort tur. jobbade till dess idag oxå. skönt.

Nej man kanske ka börja plocka lite så man hinner slappa lite innan dom kommer..

Återkommer ikväll =)

Undra vad jag får  i julklapp av andreas =) <3. såhär vid jul och födelsedag blir jag som ett barn när jag ska få presenter =) haha någon mer som blir det ?

Nej nu måste jag börja.. återkommer som sagt lite senare..

Puss på er =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0